Począwszy od złotej ery radia, po niezwykłą popularność telewizji i przełomowy wynalazek smartfona, technologia stale ewoluowała dzięki nowym produktom i usługom, których celem jest dostarczanie nam rozrywki, rozrywki, a nawet zdumienia.
Dzięki cudom Internetu mamy teraz dostęp do ogromnej ilości treści multimedialnych i stale rozwijającego się świata rozrywki.
Ta nowa era przyniosła jednak również wiele możliwości i wyzwań dla firm walczących o serca, poglądy i ostatecznie gotówkę klientów.
Sektor mediów od dawna jest dochodowy. Przychody z samego rynku wideo OTT są obecnie szacowane na około 80 miliardów dolarów i mają osiągnąć 120 miliardów dolarów do 2024 roku, powiedział Mobile World Live starszy analityk w Ovum Tony Gunnarsson .
Nic więc dziwnego, że coraz więcej nazwisk w branży medialnej zwraca uwagę na nagrodę, chcąc odebrać koronę obecnemu liderowi, Netflix.
Dane z App Annie pokazują, że Netflix znalazł się na szczycie rankingu w USA pod względem miesięcznej liczby aktywnych użytkowników i wydatków na urządzenia mobilne na początku 2020 roku.
Jednak dwaj główni giganci chcą się wzmocnić.
Niech rozpocznie się bitwa
Disney i Apple TV weszły w świat strumieniowego przesyłania wideo w listopadzie 2019 r., obiecując podgrzać pozycję rynkową Netflix.
Zaledwie miesiąc po debiucie usługa przesyłania strumieniowego Disneya pobrała 22 miliony pobrań , wynika z danych firmy analitycznej Apptopia.
Na początku lutego usługa przyciągnęła 28,6 mln płatnych abonentów . Po tak solidnym starcie firma szybko ruszyła, by zdobyć europejską publiczność z agresywną ekspansją zaplanowaną na koniec marca .
Netflix może zatem odczuwać presję konkurencji, szczególnie w kraju, ponieważ w czwartym kwartale 2019 r
BEZPLATNA bramka sms . poinformował o powolnym wzroście bazy abonentów w USA .
Gunnarsson okrzyknął uruchomienie Disney jako „największą rzeczą, jaka przydarzyła się wideo od czasu uruchomienia Netflix”, ale dodał, że jego wejście niekoniecznie przekłada się na zagrożenie, ponieważ jest miejsce na rynku dla obu usług.
Przewidywał, że „dość duża część subskrybentów Netflix na całym świecie zatrzyma Netflix i Disney na boku”.
Apple TV może również mieć trudności z długoterminowym wstrząsaniem gruntem Netflix, ponieważ analityk Ovum nakłania użytkowników do zarejestrowania się w usłudze za pośrednictwem urządzeń Apple, aby obejrzeć określoną treść.
„Mogli wtedy anulować subskrypcje i zarejestrować się ponownie po sześciu miesiącach” – powiedział.
W rzeczywistości Gunnarsson nie spodziewa się, że Netflix straci dominację w dziedzinie wideo online co najmniej w ciągu najbliższych pięciu do dziesięciu lat
bramka sms do T-Mobile .
Zwrócił uwagę, że istnieje wiele przyczyn sukcesu firmy, takich jak technologia odtwarzania, która zapewnia stały poziom jakości przesyłania strumieniowego.
„Bez względu na to, jakie masz prędkości szerokopasmowe lub jeśli korzystasz z urządzenia mobilnego, nie ma znaczenia, jakie masz połączenie internetowe, z jakiego urządzenia korzystasz”.
Perspektywy na przyszłość
Wraz z pojawieniem się nowych nazwisk w grze strumieniowania wideo, popyt odpowiednio rośnie.
Jak optymalnie korzystać bramka sms do T-Mobile Według Gunnarsson, rynek wideo OTT ma się dalej rozwijać w ciągu najbliższych pięciu do dziesięciu lat: Ovum spodziewa się, że w tym roku liczba abonentów osiągnie 900 milionów, a w 2021 ponad miliard.
Lexi Sydow, starszy menedżer ds.
Poznaj nieznane fakty o bramka sms do T-Mobile analiz w App Annie, zgodziła się, przechylając w tym roku szczególnie konkurencyjny rynek strumieniowania wideo na urządzeniach mobilnych.
„Więcej czasu niż kiedykolwiek poświęca się na strumieniowanie treści na urządzeniach mobilnych.
Bezpieczeństwo korzystania z bramka sms do T-Mobile W 2020 roku na samych telefonach z Androidem ma to zbliżyć się do 700 miliardów godzin.
Cztery zastosowania bramka sms do T-Mobile Wraz z premierami Disney i AppleTV w 2019 r. oraz nadchodzącą premierą Peacock i HBO Max spodziewamy się wzrostu liczby pobrań, zaangażowania i wydatków, ponieważ konsumenci będą próbować nowych usług” – skomentowała.
Paul Barnes, dyrektor ds.
Dodatkowe możliwości bramka sms do T-Mobile regionu EMEA w App Annie, spodziewa się, że wojna strumieniowa nabierze tempa w 2020 r., ponieważ konsumenci zdecydują, gdzie spędzić około 674 miliardów godzin na urządzeniach mobilnych.
Jednak, aby gracze na coraz bardziej konkurencyjnym rynku mogli nadążyć, Sydow twierdził, że będą musieli położyć nacisk na jakość i ekskluzywną zawartość, co jest główną atrakcją dla konsumentów, wraz z oryginalną serią i silnym silnikiem rekomendacji.
„Ostatecznie kluczowe jest utrzymanie silnego, wydajnego i wolnego od błędów doświadczenia użytkownika na urządzeniach mobilnych” – dodała.
Wpływ 5G
Ponieważ sieci nowej generacji stają się coraz lepiej przygotowane do radzenia sobie z napływem danych, kolejnym logicznym pytaniem jest, jaki wpływ będzie miała 5G na branżę usług przesyłania strumieniowego i czy wywoła jeszcze większy boom?
Gunnarsson stwierdził, że „5G na powierzchni nie ma wpływu na wideo OTT”, ponieważ konsumenci na całym świecie są już świadomi, że przyszłość oglądania telewizji, wideo i filmów leży w usługach takich jak Netflix.
„Nawet gdybyśmy utknęli w 4G przez resztę wieczności, ludzie nadal przenieśliby się do usług takich jak Netflix” – powiedział.
Zaprzyjaznione strony:
moj chorwacki blog przydatne narzedzia portugalskie porady rzadowe